DIGITAL-IN-2018-001-GLOBAL-OVERVIEWΠριν ξεκινήσουμε, το 72% των χρηστών του internet χρησιμοποιούν πλέον ενεργά τα social media και οι πελάτες σας βρίσκονται κατά πάσα πιθανότητα μέσα σε αυτό το ποσοστό.

Επιπλέον, πάνω από 60% των χρηστών δήλωσαν ότι είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από μία εταιρεία που ακολουθούν σε κάποιο social networking website, ενώ τo 85% αυτών δήλωσαν ότι τα κοινωνικά δίκτυα τους βοήθησαν να επιλέξουν τι θα αγοράσουν.

Οι πελάτες σας είναι το κυριότερο μέλημα μας.

Εάν ακόμα δεν έχετε πειστεί και η επιχείρησή σας δεν έχει αρχίσει ακόμα να χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media networks), ορίστε μερικοί επιτακτικοί λόγοι για να το κάνετε.

Ως επιχείρηση, η κατανόηση του στοχευμένου κοινού σας και των κίνητρών τους να σας ακολουθήσουν στα κοινωνικά δίκτυα (Facebook, Twitter, Linkedin, Youtube, Instagram) αποτελεί κλειδί όσον αφορά τον καθορισμό του τρόπου καλύτερης επικοινωνίας και αύξησης του κοινού σας. Γνωρίζοντας τα δικά σας μοναδικά επιχειρηματικά χαρακτηριστικά και κατανοώντας καλά τους πελάτες σας, θα βοηθήσουν ώστε να δώσετε φωνή στην επιχείρησή σας και μέσα που θα σας επιτρέψουν να επινοήσετε και να δημιουργήσετε περιεχόμενα που θα έχουν απήχηση στους fans / followers σας.

DIGITAL-IN-2018-003-INTERNET-PENETRATION-MAPΌλοι γνωρίζουμε ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι must επιλογή στις μέρες μας και πως ένας τεράστιος και αυξανόμενος αριθμός επιχειρήσεων αξιοποιούν τα social media ως μέρος της διαφήμισής τους (marketing και advertising). Αλλά για εκείνους που δεν έχουν ξεκινήσει ακόμα: ποια είναι τα πλεονεκτήματα της επένδυσης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;

Διαθέτουμε έμπειρους Social Media Managers με εξειδίκευση στο χώρο των κοινωνικών δικτύων, ικανούς να διαχειριστούν μεγάλες κοινότητες χρηστών.

Αναλαμβάνουμε το αποδοτικό στήσιμο της παρουσίας σας και διαχειριζόμαστε το περιεχόμενο αλλά και τη συζήτηση με τους χρήστες σας. Κάντε τη σωστή επιλογή, ενισχύστε την εικόνα σας και θα δείτε τα αποτελέσματα άμεσα!

Τα social media σας βοηθούν να είστε δίπλα στους πελάτες σας

Το Facebook και Twitter είναι συχνά οι πρώτες πύλες επικοινωνίας για πολλούς πελάτες που έχουν ερωτήσεις για τις υπηρεσίες σας ή ερωτήσεις σχετικές με την μετέπειτα υποστήριξη τους. Το να αφήνεις τις ερωτήσεις των πελατών αναπάντητες κάνει μια επιχείρηση να φαίνεται μη επαγγελματική και ότι απλά δεν ενδιαφέρεται για αυτούς. Οπότε, είναι σημαντικό να προβάλλεστε στα κοινωνικά δίκτυα που χρησιμοποιούν οι πελάτες σας και να παρακολουθείτε τακτικά όλους τους λογαριασμούς σας για ερωτήσεις και σχόλια πελατών.

Η επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο βοηθά στη δημιουργία ευχαριστημένων πελατών οι οποίοι με τη σειρά τους βοηθούν στο χτίσιμο μιας επιτυχημένης επιχείρησης. Έχουμε δει πελάτες να έρχονται και να ξαναέρχονται εξαιτίας της έγκαιρης απάντησης των ερωτήσεών τους από την επιχείρηση. Το να είστε ενεργοί στα social media είναι πραγματικά ένας εξαιρετικός τρόπος να επηρεάσετε θετικά τις πωλήσεις.

Δημιουργία brand name και διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό

DIGITAL-IN-2018-008-GROWTH-IN-SOCIAL-MEDIA-USERSΤα social media διευκολύνουν τη βελτίωση της αναγνωρισιμότητας της εταιρίας και τη δόμηση της δικής της ταυτότητας. Μπορείτε να χτίσετε αποτελεσματικά την προσωπικότητα της εταιρίας σας στο μυαλό του καταναλωτή και να της δώσετε μια ανθρώπινη φωνή με την οποία θα συσχετίζεται ο κόσμος.

Η επικοινωνία σε ένα συναισθηματικό επίπεδο ή η επίδειξη προσωπικότητας είναι και οι δύο αποτελεσματικοί τρόποι ώστε να βοηθηθεί η επιχείρηση και να ξεχωρίσει από τους ανταγωνιστές σας. Σε ένα γενικό πλαίσιο, η επιτυχία της επιχείρησής σας κρίνεται από το πόσο καλά γνωρίζετε το Μοναδικό Ανταγωνιστικό πλεονέκτημά και τους πελάτες σας.

Η γνώση αυτή βοηθάει να επικοινωνήσουμε σωστά τις αξίες που αντιπροσωπεύει το brand σας, με τον κατάλληλο «τόνο φωνής», που θα χτίσει την προσωπικότητα του.

‘Οταν καταφέρουμε να χτίσουμε ένα δυνατό brand που είναι αρεστό στο κοινό-στόχο μας, τότε οι πελάτες σας γίνονται πιστοί σε εσάς και σας προτιμούν υπέρ των ανταγωνιστών σας .

Τα social media είναι ιδανικά για την ενδυνάμωση του brand. Θέτοντας την κατάλληλη στρατηγική, βάσει της οποία παράγουμε και δημοσιεύουμε περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έχουμε τη δυνατότα να δημιουργήσουμε έναν μοναδικό «χαρακτήρα» για το brand σας με τον οποίο οι δυνητικοί και υπάρχοντες πελάτες σας μπορούν να ταυτιστούν και να σας προτιμήσουν.

Έτσι δημιουργούμε πιστούς πελάτες αυξάνοντας τις πωλήσεις σας.

Τα social media σας βοηθούν να διαχειριστείτε την φήμη σας

DIGITAL-IN-2018-015-FACEBOOK-REACH-ENGAGEMENTΗ διαχείριση της φήμης σας διαδικτυακά είναι ένα σημαντικό στοιχείο οποιασδήποτε στρατηγικής (social media strategy) και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σας παρέχουν έναν γρήγορο και αποτελεσματικό τρόπο για να το επιτύχετε. Όταν αντιμετωπίζονται με ταχύτητα και με ευαισθησία, τα σχόλια και τα παράπονα μπορούν να αντιμετωπιστούν με αποτελεσματικότητα. Αυτή η αυτόματη ανταπάντηση επιδεικνύει υψηλά επίπεδα εξυπηρέτησης πελατών και μπορεί αποτελεσματικά να ελαττώσει την αρνητική διάθεση και να επιλύσει οποιαδήποτε θέματα μπορεί να αντιμετωπίζουν οι πελάτες.

Το αρνητικό συναίσθημα μπορεί συχνά να μετατραπεί σε θετικό με έναν πολύ δημόσιο τρόπο. Μια τόσο εμφανής παρουσίαση μιας ισχυρής εξυπηρέτησης πελατών και επίλυση προβλημάτων μπορεί να έχει ένα ισχυρό αποτέλεσμα. Ο πελάτης είναι πλέον ευχαριστημένος και δεν πρόκειται να συνεχίσει να ανεβάζει αρνητικές κριτικές και να προειδοποιεί τους φίλους του να μη χρησιμοποιήσουν την επιχείρηση. Αντίθετα, είναι περισσότερο πιθανό να τους πει ότι η εταιρία παρέχει εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών.

Τα social media βοηθούν να αυξηθεί η εμπιστοσύνη προς την επιχείρησή σας

Social-media-network-popularity-2018Με τόσες εναλλακτικές προτάσεις για να επιλέξεις, οι πελάτες είναι συχνά προβληματισμένοι και θέλουν έναν εύκολο τρόπο να πιστοποιήσουν την αυθεντικότητα μιας επιχείρησης με την οποία συναλλάσσονται για πρώτη φορά.

Βλέποντας ότι είστε ενεργοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βοηθά να δημιουργήσετε ένα αίσθημα εμπιστοσύνης σε πιθανούς πελάτες, εκπέμπει το ενδιαφέρον σας για τους πελάτες σας και – στην περίπτωση που κάτι πάει στραβά- ότι θα είναι εύκολο να επικοινωνήσουν μαζί σας.

Στις μέρες μας οι καταναλωτές είναι συνηθισμένοι να ψάχνουν online πληροφορίες για ανθρώπους και εταιρείες που τους ενδιαφέρουν. Τα social media βρίσκονται φυσικά στις πρώτες στάσεις της αναζήτησής τους.

Θα λέγαμε ότι η μη παρουσία κάποιας εταιρείας στα social media μπορεί να θεωρηθεί από τους καταναλωτές έως και «ύποπτη», αφού δίνει την εντύπωση της αδιαφάνειας. Όταν όμως αυτή ή αυτός που θα ψάξει πληροφορίες για εμάς μας βρει εύκολα στα social media, ακούσει αυτά που λέμε και τον τρόπο τα λέμε, μπορεί εύκολα να αποφασίσει αν ο χαρακτήρας μας του/της ταιριάζει, ενώ ταυτόχρονα βεβαιώνεται ότι αν μας χρειαστεί είμαστε εκεί ανά πάσα στιγμή.

Με αυτό τον τρόπο αυξάνεται και η εμπιστοσύνη του καταναλωτή απέναντί μας, κερδίζοντας έναν ακόμα πόντο στη μάχη για την απόκτηση του πελάτη.

Τα social media σας επιτρέπουν να λάβετε πραγματικές απόψεις πελατών

Brand-social-actionsΟι απόψεις πελατών μπορούν να καθοδηγήσουν την ανάπτυξη των καμπανιών στα social media. Μπορούν επίσης να διαμορφώσουν στρατηγικές αποφάσεις (social media management), βοηθώντας σας να κάνετε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας και τις προσφορές των προϊόντων ή υπηρεσιών σας περισσότερο ελκυστικές και σχετικές με τους πελάτες σας.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθιστούν γρήγορο και εύκολο για τις επιχειρήσεις να λαμβάνουν κριτικές από πελάτες. Κριτικές οι οποίες θα σας δώσουν μια πιο καθαρή εικόνα για τη στάση της εταιρίας και να σας βοηθήσουν να αναγνωρίσετε προβληματικά σημεία στα οποία μπορείτε να εστιάσετε.

Γνωρίζοντας τις πραγματικές απόψεις των πελατών σας, μπορείτε να τους κρατήσετε κοντά σας. Στον σημερινό δικτυωμένο και real-time κόσμο μας, όπου το παραμικρό σχόλιο μπορεί να διαδοθεί εξαιρετικά γρήγορα, κινδυνεύετε ανά πάσα στιγμή να ξεσπάσει κρίση γύρω από το όνομά σας με καταστροφικές συνέπειες. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της United Airlines που αφαίρεσε τα παράπονα ενός επιβάτη της.

Τα social media είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να διατηρήσετε την επιχείρησή σας ή το brand σας στο μυαλό των πελατών σας. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να επηρεάσετε ενεργά τις συναλλαγές και σας βοηθούν να καλλιεργήσετε την αφοσίωση των πελατών και τις επαναλαμβανόμενες πωλήσεις.

Ένας εξαιρετικός τρόπος να προωθήσετε το περιεχόμενό σας

Facebook dominatesΌλοι γνωρίζουμε πόσο σημαντική είναι η διαφήμιση περιεχομένου (content marketing), όχι μόνο σε όρους SEO (Search Engine Optimization) αλλά και με σκοπό να προσελκύσει νέους πελάτες. Βοηθά στην κοινοποίηση κάθε νέου άρθρου σε blog ή ανάρτησης που δημοσιεύετε, προβάλλοντας τα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Τα social media όταν χρησιμοποιούνται σε συνδυασμό με τη δημιουργία περιεχομένου υψηλής ποιότητας, είναι ένας άκρως αποτελεσματικός τρόπος προσέλκυσης νέων πελατών προς εσάς και σας βοηθά επίσης να αναδειχθείτε σε αυθεντία στον τομέα που εξειδικεύεστε.

Και τέλος, τα social media θα αυξήσουν την κίνηση στην ιστοσελίδα σας

Το να είστε ενεργοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα σας βοηθήσει να αυξήσετε την κίνηση που δέχεται η ιστοσελίδα σας. Οι επιτυχημένες δραστηριότητες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αυξάνουν την κίνηση μέσω παραπομπών που δέχεται η ιστοσελίδα σας, παίζοντας ένα σημαντικό και πρωταρχικό ρόλο στον όγκο των πωλήσεών σας.

Global-social-network-active-users-millionsΈμμεσα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως ένα στοιχείο κατάταξης SEO αυξάνονται σε σημασία. Το να υπάρχετε στα social media όπως το Facebook και το Twitter είναι ένα θετικό στοιχείο που φανερώνει ότι είστε δημοφιλείς και ότι έχετε περιεχόμενο που αξίζει να μοιραστεί και να συζητηθεί. Αυτό με τη σειρά του οδηγεί την Google να θεωρήσει πως η ιστοσελίδα σας είναι περισσότερο αξιόπιστη, το οποίο είναι ένα από τα πολλά στοιχεία που βοηθούν την ιστοσελίδα σας να έχει καλύτερη κατάταξη στα οργανικά αποτελέσματα.

Μία ενεργή παρουσία στα social media μπορεί να αυξήσει το traffic προς την ιστοσελίδα σας, το οποίο εκτός του ότι φέρνει τους δυνητικούς πελάτες σας πιο κοντά στο να πραγματοποιήσουν μία αγορά από εσάς, μπορεί να βελτιώσει αισθητά και το SEO σας.

Για να συμβεί αυτό θα πρέπει βέβαια το περιεχόμενο σας να είναι ενδιαφέρον, ώστε να παρακινεί τους followers σας να κλικάρουν στα links σας και να μεταφερθούν στην ιστοσελίδα σας. Όταν γίνεται αυτό συστηματικά από έμπιστα sites όπως το Facebook, η Google αντιλαμβάνεται ότι η ιστοσελίδα σας είναι πηγή ενδιαφέροντος περιεχομένου και σας επιβραβεύει με καλύτερη κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Μην χάνετε στιγμή, χρησιμοποιήστε τη φόρμα επικοινωνίας για να ζητήσετε περισσότερες πληροφορίες.